CrazyCath

Nyp

Kategori: Allmänt

Så har det då gått en massa dagarutan att jag skrivit så mycket som ett ord. Vad gör jag? Har varit ut i friska luften och fotat. Blev täppt i näsan och fick rasp i halsen. Tittat på film. Många filmer. Varit på bio. Flera gånger. Så fick jag en vision om att jag skulle kunna tipsa om de filmer jag sett. Får se om jag minns de senaste... Vi börjar med; -Jägarna 2. Den bra. Stormare lät som den dramaten skådis han är och Lassgård väste lite vänt som alltid. Trots att man förstod vem som var den onde så fanns det spänning ända till slutet. -Bridesmaid. Amerikansk kiss och bajs humor. Många roliga scener. -Street Kings. Amerikansk action. Denna film gick på tv förra helgen men då var Jan Blund framme och petade mig i ögonen. Nu hade vi den som söndagsfilm. Keanu Reeves är actionpolis som skjuter bovar på löpande band. Spännande polisfilm men mycket pang-pang. -3:10 to Yuma. Cristian Bale och Russel Crowe i en western film. Den gode möter den onde. Ännu en film med mycket pang-pang. Nu får vi ha liten konst paus.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: