CrazyCath

Något mager

Kategori: Allmänt

Det är många som tycker att mannen i hushållet har blivit mager. Mja, det är klart att lite tunna armar och ben kanske det är. Så hittade jag denna bild ifrån semestern. Nu ser jag ju vad folk menar, han ser verkligen skinntorr ut.  Men spänstig. Vilket driv i steget. Nästan som en distanslöpare. De är ju sexiga i sina jätte shorts och små svettiga linnen på de tunna kropparna... Ursäkta men nu vänder det sig i magen. Måste vara ett tecken på att jag ljuger. Det är inte mannen som är på bilden. Jag bara skojar. Det är mitt magra inre som har blivit observerad på en gata i Hässleholm. Långt, långt, långt... långt där inne i min kropp finns en mager själ som vill komma fram och den kom fram så pass att den är på rymmen sedan i somras. I Hässleholm av alla ställen.
Kommentera inlägget här: