CrazyCath

Teflonhjärna

Kategori: Allmänt

Jag är lite rädd för mig själv. Kan ha drabbats av teflonhjärna? Varje gång jag ska skriva på denna blogg måste jag skaffa nytt lösenord... Nu skriver jag i och för sig inte så ofta men skråen vad irriterande att inte komma ihåg.
Nu när jag ändå är inne kan jag berätta kvällens katteri. Satte en stor gryta med vatten på spisen för att koka pasta. Oh yeah, toppen här kan man tvätta fötterna, sa kissen och rörde runt i grytan med fram foten. Hon hade i alla fall tur för plattan var inte igång. Jaga iväg pälsen med svans. Nästa gång den lilla luden dök upp från igenstans var när jag skulle vispa ihop lite chokladpudding. Medan jag väger upp hur mycket pulver jag ska ha är det någon som står i startblocken att doppa vassa tungan i en skål med mjölk. Gaaaah, skriker jag och Huggis kommer till undsättning. Så har vi haft hela kvällen. Ställer man fram en sak och vänder ryggen åt det så sitter ett glupskt odjur och slickar sig om munnen med snålvattnet rinnandes brevid sitt tänkta byte. Underhållning på hög nivå som i värsta fall kan leda till teflonhjärna.
Kommentera inlägget här: