CrazyCath

bra saker

Kategori: Allmänt

Jag säger bara en sak. Surfplatta. Min surfmaskin är rena rama lyckopillret. Nu ligger jag under täcket med min surfmaskin och ska strax titta på något av de program som finns på SVT Play. Med hörlurar på så stör jag ingen heller. Jag ska tacka mig själv hela livet att jag kom på denna ljusa idé att investera i denna produkt. Så det så. I övrigt så kan jag bara säga att det gör ont, jätteont att köra med hårryckaren på benen. Det har jag skrivit förr men minnet bleknar... Återupplivade gamla minnen och skråen vad det nöp i skinnet. Usch för denna apparat och där får jag nog fundera på om det var en bra investering... Billig ar den i alla fall. Kanske kan använda den på mannen om natten när han pratar i sömnen? Uj, uj vilket liv det skulle bli. Det är för kallt ute för att campa så jag släpper den idén. Nä, nu ska jag titta på play innan ögonen åker ihop. Ska gå upp tidigt imorgon för att åka till verkstaden med lilla bilen. Den mår dåligt i bromsen. Skit bil.
Kommentera inlägget här: