CrazyCath

Vi är duktiga

Kategori: Allmänt

Här sitter jag nu och klurar på mina framtida gärningar. Det är stora frågor som; Vad ska vi äta idag? Rödvinssås kanske? Orkar man gå till affären? Måste jag gå till affären? Som du märker så är det frågor av rang som snurrar runt i mitt huvud. Annars så känner jag mig ganska nöjd. Jag och Huggis har prommenerat på morgonen i tre dagar på raken. Vi är duktiga! Powerwalk i de nya skorna. De ska hjälpa till att forma min kropp till att bli en fast och lyft superkropp... (Man kan väl få drömma lite) Imorgon ska Huggis ha vilo dag så då ska jag nog klättra upp på cykeln igen och se om min ända överlever ytterligare en tur. Det vore ju bra om den kunde acceptera att vara på sadeln så kan jag kanske använda detta åkedon till jobbet när det blir dags att bege sig dit. Oj, nu hör jag att det ska gå en bil till en affär! Jag slipper att gå. Man ska inte slita ut sig i förtid...
Kommentera inlägget här: